PR en publiciteit: Wie schrijft die blijft offline en in online content
Een frisse blik en verwondering van een buitenstaander leveren al snel content voor PR en publiciteit. Mensen, bedrijven en organisaties hebben vaak veel meer nieuws dan zij zich bewust zijn. Wie schrijft die blijft offline, maar vooral op het web en in social media.
Al ongeveer een kwart eeuw schrijf en publiceer ik met enige onregelmatigheid over diverse onderwerpen van persbericht en artikel tot met de laatste jaren SEO webredactie en op social media en blogs.
Weten welke artikelen ik onder meer heb geschreven? Google mijn naam en je kunt grasduinen in een aantal pagina’s op Google.
Vragen over andere activiteiten op het gebied van publiciteit en communicatie? Stel ze gerust in het contactformulier of bel mij.
Contentcreatie door verwondering blik buitenstaander
Op deze pagina tref je enkele links naar artikelen over momenten van verwondering of bewustwording die ik de moeite waard heb gevonden om te communiceren. Schijnbaar alledaagse gebeurtenissen bekijk ik met een bewuste blik, waardoor deze een bijzondere betekenis krijgen. In veel momenten zit een verhaal. Betrek de blik van een buitenstaander die kijkt met verwondering. Ineens krijg je meer content en momenten voor PR en publiciteit. Vervolgens dan de tijd nemen om de content te publiceren. Contentcreatie, PR en publiciteit hoeven dan niet veel geld te kosten. Een eigen website, blogs of social media zijn geen dure media. Verhalen schrijven (storytelling) kunnen je content King maken
Lees bijvoorbeeld eens publicaties op PowerPR, Nijmegen Direct of mijn Twitter @MariannaTekst.